584,826 active members*
5,364 visitors online*
Register for free
Login
Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Join Date
    Sep 2016
    Posts
    3

    Question Hello everyone

    Hello everyone
    I'm french and here the Fadal are not very known that's why I come on your forum to get help
    I'm for some time making a divider 5axes unfortunately
    I search a lot on the internet but I do not find what I need I'm looking for datasheet on the wire of the rotary VH65 could you help me about it
    I join some pictures of my project

    I would like to know what are the plug of the vh65 socket because I do not know how to connect the resolver on this socket I would also like to know what is the wire that controls the axis card

    thank you in advance for your help

    l'écureuil

  2. #2
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    103

    Re: Hello everyone

    Will this Help?

  3. #3
    Join Date
    Sep 2016
    Posts
    3

    Re: Hello everyone

    bonjour merci pour votre réponse
    j'ai déjà ces documents malheureusement ils sont incomplets pour ce que je cherche.

    J'explique mon projet plus en détail, j'utilise un résolveur pour shunter la machine afin de lui faire croire que le VH 65 est connecté,
    Je récupère ensuite les données pour les modifier à l'aide d'une carte de circuit imprimé que j'ai réalisée puis je pilote mon 5axe de ma fabrication

    le problème est que je ne sais pas quelle couleur de fil se connecte à la prise

    merci pour votre réponse
    salut

    l'écureuil

  4. #4
    Join Date
    Jan 2015
    Posts
    417

    Re: Hello everyone

    Dans le diagramme, les couleurs sont décrites pour chaque épingle page 33. Les couleurs sont abrégées en anglais. parce que dans votre image numéro deux, les couleurs correspondent à la description dans le diagramme. Peut-être que je ne comprends pas la question.

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •