Hi
Any people in or around pretoria that had build there own cnc plasma cutter?
Hennie
Hi
Any people in or around pretoria that had build there own cnc plasma cutter?
Hennie
Hennie
Jy kan Piet Pieterse bell hy het sy eie plasma gebou en hy is in Pretoria.
Tel: 012 811 1206
Groete
IF you dont come right there please contact email [email protected]
for your controllers and pcb/stepper motors
Regards
FANIE
Hi Hennie
Ek loop dieselfde pad as jy maar die boere in SA is baie selfsigtig, leer maar soos ek aangaan Ek het deer Alibaba op internet 4 as kit gekoop teen R4300 die 3 as raamwerk werk my nou sover R406 uit die plasma 40 cutter R2800 die planne vir die raamwerk op indistractables CNC V3. die grootste probleem is goed soos linear slides en non backlash ballthreads die pryse is absolute n manoply game, ek het treaded rods gebryk en n bietjie draaiwerk op die draaibank timing pulleys ook n alleen manoply sterkte, die sagteware ja jy kan dit koop teen R12000 of kry by artsoft, march3 werk ook lekker en kos nie baie weereens alibaba teen R315
Henry
Laat weet my as jy hulp nodig het ,ek kan jou help met alles,het al so 7 masjiene gebou.Dit is my hobby so ek soek nie geld nie,maar dis vir my lekker ook die ander mense aan die gang te kry.Ek het tans n cnc draaibank en cnc vreesmasjien wat ek self omgebou het.Het nog my plasma cutter masjien maar het al die motors afgesteel vir ander projek
Ek bly in Pretoria in Rietfontein area
Ons is darem nie so suinig nie.......
Gaan praat met Greg by CNC Direct. Sy torch height control werk vrek goed.
Ons het 'n 1.5x3m masjien aan die gang in Heidelberg, met 'n 65Amp cutter, torch height control ens. Die ding werk lekker.
Eks in Centurion. Besig om my ZX45 lang bed na CNC om te skakel. Het ook n Myford draaibank maar nie CNC nie, gaan hom net DROs gee. Het ook n gewone plasma so na die mill wil ek ook n plasma cnc bou.
Hi Jancu
Ek sal wil graag jou ontmoet om idees te uitryl om die werk te vergemaklik en tyd en kostes te sny Ek het n magdom idees wat net moet realiseer en kan vir die jan allerman ook n hupstoot gee om n oorlewing te maak in die geld annargie
My kontak besonderhede is
Motor Cycle Mania
0825511417 net in Kantoor ure van 8:20 tot 16:00 maandag tot Vrydag
Hallo Jancu
Sal graag wil kontak maak.
Bou op die oomblik my cnc router met 1mx2m bed
Groete
Tommie Prinsloo
0823716409